Ansök till UngDrive - Bli din egen chef i sommar

Vill du vara din egen chef i sommar? Ta chansen att starta ditt eget företag. Ansök till UngDrive senast den 30 april. UngDrive Academy är en populär entreprenörskapsutbildning på sommarlovet för ungdomar från årskurs 9 till tredje året på gymnasiet. Du som bor i Örkelljunga kommun kan söka till UngDrive för att testa att starta ett eget företag och vara din egen chef i sommar!

Forza.se

Med hjälp av inspiration, workshops, coaching, säljträning samt ett startkapital på 1500 kronor får alla deltagare starta upp egna affärsidéer och förverkliga under sommarlovet. Alla deltagare får coachning och stöd av riktiga entreprenörer. Utöver detta kommer du få lära känna många nya människor, utvecklas som person och framför allt ha riktigt roligt!

Läs mer om UngDrive och ansök här! Länk till annan webbplats.