Invigning av nya lokaler för LSS korttids och fritids

Välkommen till invigning den 25 april av LSS korttids och fritids nya lokaler på Tallgården.

De nyrenoverade lokalerna utgör en av de olika satsningarna som kommunen genomför under 2024.

- Renoveringen och placeringen har utformats av verksamhet och kommunens fastighetsenhet, som en del av kommunens långsiktiga utvecklingsarbete. Närhet till natur, lekplatser, andra verksamheter och servicefaciliteter är tilltalande i denna förändring, berättar socialchef Gabriela Arvidsson.

Invigningen hålls torsdagen den 25 april, kl. 15.30 till cirka 16.30 på Tallgården, med ingång från Sunnerbogatan (gamla Familjecentralen). Det blir visning, information om verksamheten och fika.

Föranmäl deltagande till Tommy Sundblad, tommy.sundblad@orkelljunga.se, senast onsdagen den 24 april.